USA 2015 Mira&Milan Marianne&Jo

Welkom bij ons reisverslag naar Amerika!

Hallo en welkom op het verslag van onze reis naar Amerika in 2015!

Na eerdere bezoeken aan Amerika van Milan en Mira (rondreis West-Kust, New York en 2x Florida) en Jo en Marianne (rondreis West-Kust en Florida) gaan we dit jaar voor de eerste keer samen naar het beloofde land. Dit keer een 23 daagse reis langs Chicago, meerdere natuurparken, Las Vegas en als toetje nog New York. Buiten een huurauto (1 dag) verplaatsen we ons met name met een camper gedurende 16 dagen.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Zoals jullie in de verslagen kunnen zien reizen wij van 19 juni 2015 tot/met 12 juli 2015. Om de volgorde naar onze wens te bepalen klopt hierdoor de plaatsdatum niet.

We zien ie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jo en Marianne, Milan en Mira

Lars

Leuk we gaan met jullie mee!!

Gr davina en lars en de kids

Muttie Roos

Blij dat de eerste lange reis al zo goed verlopen is. Nu de resterende reisdagen nog. Ik blijf aan de buis gekluisterd om de verslagen te lezen. Liefs voor jullie alle vier.

Hans en Maria.

Nogmaals een fantstische reis gewenst, vol nieuwe ervaringen, vanuit een regenachtig Partij.

Oompje en tantu

Hallootjes,
Dat wordt weer genieten op afstand.
Fantastisch dat we op deze manier met jullie kunnen meereizen.
Liefs, de Dekkerskus

Irene

Super! geweldig zeg! wat een ervaringen en indrukken! denk aan jullie. geniet! liefs