USA 2015 Mira&Milan Marianne&Jo

Foto's reis Amerika 2015

Reacties

Reacties

Muttie Roos,

Had even niet gekeken omdat ik dat dat er geen wifi was. Dus tot 27 juni wel en wat een reis maken jullie. In één woord: fantastisch. De uitzichten, de dieren etc. etc. En wat ik zeg is waarschijnlijk peanuts wat jullie zelf zien en meemaken.
Een reis om nooit te vergeten met jullie viertjes. Ik kan niet benadrukken hoe fijn ik het vind dat jullie dezelfde interesses hebben, heeeeel veel (kunnen) lopen en tegelijkertijd genieten van alles en elkaar. En geloof me of niet....op grote afstand geniet ik met ullie mee. Ik lees elke dag (als er wifi is bij jullie) de reisverslagen en probeer via de foto's te visualiseren. Ik denk dat de video nog veel meer laat zien, maar dat komt later wel.
Kus Roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!